18072018Wed
Last updateThu, 19 Jul 2018 9am



De vorbă cu strada (18 Martie 2016): SUNTEM PREA PROȘTI PENTRU A VOTA?!

 

Comments   

 
Gigi din Gastesti
+3 # Politiician gargaragiu si astaGigi din Gastesti 2016-03-19 07:17
Pintilie asta al vostru chiar este bun politician. Minte și te priveste senin in ochi. Ma uitam aseara la el și ma minunam. E bun, dom’le, e bun! Ca orice politician, Pintilie asta perturba realitatile, manipuleaza, deformeaza, spune jumatati de adevaruri.

Daca chiar ii pasa atata de mult de pascaneni, cum se lauda el, de ce nu vine el cu propunerea unor solutii concrete, precise? Ce are de gand sa faca daca o sa fie primar? Ce masuri va lua. Dar concret, nu vrajeli politicianiste. Sa mai lase gargara de politician și sa vina spre problemele de zi cu zi ale pascanenilor cu solutii concrete. Referendumul nu este o solutie concreta pentru problemele noastre concrete, insa este una al naibii de buna pentru el. Ca politician, asa spera el, are ocazia sa prosteasca lumea iar, ca oamenii sa il voteze din nou. Asta cred și eu și crede și multa lume.

Daca vrea sa fie credibil și sa dovedeasca ca ii pasa de pascaneni și nu de voturi și de visul lui de ajunge primar, Pintilie sa ne spuna precis cum va rezolva punctual mai intai problemele cu apa. Pentru ca cei mai multi pascaneni locuiesc la bloc, sa ne zica cum vede el rezolvarea problemei contractelor la apa. Dar concret: ce-o sa faca? O sa faca iar contracte de-alea ilegale, cum facuse PSA-ul, care nu-s bune nici sa te stergi cu ele la fund? Ca asa iar se duce spre faliment, ca pe aia rau platnici n-ai cum sa ii executi cand tu ai cu ei contracte individuale facute ilegal!

Daca tot plange Pintilie și ai lui dupa contractele individuale cu PSA-ul, alea ilegale (ca PSA-UL N-A INCHEIAT NICI MACAR UN SINGUR CONTRACT INDIVIDUAL LEGAL CU CETATENII DE LA BLOCURI!), ia intrebati-i voi, ca sunteti de la presa, și pe Pintilie și pe cei de la PSA cate procese au castigat impotriva datornicilor, ca sa-și recupereze restantele alea nesimtite, de zeci de miliarde de lei? Ha? Va spun eu! Niciunul. PENTRU CA NU POTI CASTIGA UN PROCES CAND MOTIVUL DARII IN JUDECATA ESTE UN CONTRACT ILEGAL!

Pe vremea PSA era ilegal sa faci contracte individuale cu locatarii de la blocuri. Fara nici un fel de exceptie. Din august 2015 este legal, dar trebuie sa respecti niste conditii date naibii. Cele mai importante-s doua: sa fie platite deja toate datoriile și sa vrea toti (dar absolut toti!) locatarii sa faca contracte. Ia sa te vad, musiu Pintilie, cum ajungi tu la performanta asta? Ha? Daca esti cinstit și ai curajul s-o recunosti, cel mai simplu este sa se faca in tot orasul asa cum tu deja ai inteles ca este solutia și ai facut acasa la tine: asociatie, cu conventii individuale pe fiecare apartament. Cine nu vrea conventie nu are decat sa nu-și faca. Dar asociatia-i sfanta.

Cu investitiile, cum faci, domnu’ Pintilie? Le facem noi, din banii nostri? Ia zi-ne matale, pe cand crezi trebuie sa fie schimbate conductele alea din azbociment (cu azbest) prin care te anunt cu tristete ca trece și apa pe care o bei tu? Evident, daca bei vreodata apa de la chiuveta. Daca ma gandesc mai bine, dincolo de gogoritele pe care ni le tot indrugi, tu cam ai grija de tine și, asa cum ti-ai facut asociatie, la fel cred ca ai grija de tine și cu apa de baut. Eu cred ca tu bei apa plata. Iti lasi electoratul sa bea el apa cu azbest, in numele tau.

Sa te intreb cand și cu ce bani ai de gand sa aduci apa și canalizare la Gastesti? Cred ca ai sa raspunzi la fel de clar și de precis ca și pana acuma: odata, intr-o vara. Cu ce bani? Ne descurcam noi! De parca ai vorbi de cumpararea unei cutii de chibrituri.

Tu stii ce sexi este sa te duci iarna, pe viscol, la WC in fundul curtii? Iar pe cei care au fosa, stii tu cat ii costa vidanjarea pe un an? Și in ce hal pute vara, in august, cand e canicula si vine vidanja și meseriasu cupleaza rau furtunul și mai da pe de laturi?

Tu, musiu Pintilie, tu n-ai de fapt nici una din probleme astea. Tu ai una singura: Pintilie Primar.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
branislav
+2 # RE: Politiician gargaragiu si astabranislav 2016-03-19 18:58
din pacate nu ai dreptate.cunosc cel putin un caz de cetetean dat in judecata de PrestServ .Procesul a fost castigat iar omului i-a fost oprita apa cu politia...asa ca,fii ceva mai linistit
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Gigi din Gastesti
-4 # RE: Politiician gargaragiu si astaGigi din Gastesti 2016-03-19 20:41
Quoting branislav:
cunosc cel putin un caz de cetetean dat in judecata de PrestServ

Daca este un proces pierdut de un locatar dintr-un apartament de la bloc, omul ala ori n-a avut avocat, ori a avut unul al naibii de prost.

Repet, nu poti fi acuzat ca nu ai respectat clauzele unui contract in care nu aveai dreptul legal sa fii parte. Asta-i asemanator cu situatia cand un notar ar incheia un CVC intre nepotul unui proprietar de apartament si altcineva, fara ca proprietarul din acte (bunicul) sa aiba habar ce trasnai face nepotul.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
vasea
+2 # RE: De vorbă cu strada (18 Martie 2016): SUNTEM PREA PROȘTI PENTRU A VOTA?!vasea 2016-03-19 09:29
Gigi ai depasit limita prostiei vai de capul tau daca vii si spui ca,contractele de la apa mortal sunt mai bune ca a psa-ului e oribil poate nici cele de la psa nu au fost bune dar astea de la apa mortal sunt criminale nu respecta nici o lege doar regulamentele lor interne care ar trebui sa fie facute dupa si in concordanta cu legile statului roman dar cum apa mortal nu respecta legile statului a iesit ce a iesit.......var za.solutii pentru apa :serviciu in cadru primariei cu 15-20 salariati cu salarii normale nu cum era la psa .(ex.prisecaru 5000lei net .)iar psa -ul sa se ocupe cu intretinerea conductelor si a subsolurilor(ai ci contracost)si se vor aduna bani foarte frumosi(vezi calculul publicat zilele trecute)
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Gigi din Gastesti
+2 # Prisecaru 5000?Gigi din Gastesti 2016-03-20 08:51
Quoting vasea:
serviciu in cadru primariei cu 15-20 salariati cu salarii normale nu cum era la psa .(ex.prisecaru 5000lei net .)iar psa -ul sa se ocupe cu intretinerea conductelor si a subsolurilor(aici contracost)si se vor aduna bani foarte frumosi(vezi calculul publicat zilele trecute)

Recunosc ca n-am vazut calculul, dar din ce spui tu rezulta clar ca era o mare prostie.

Pai crezi tu ca ANRSC-ul da licenta unui serviciu din cadrul primariei, asa, aiurea? Sunt niste normative de personal si de dotari minime. Crezi ca poti face o smecherie? Cum crezi tu ca ia licenta de operare un serviciu care are 20 de angajati, daca normativele spun minim 80 ori poate 100? Dar la dotari tu crezi ca PSA-ul respecta noile norme? Care vor fi si mai ale dreacului din august anul asta. Cand n-ai masini, n-ai scule si utilaje, n-ai oameni, tu crezi da cineva licenta unui serviciu nou infiintata in Primarie? Ejti naiv rau, taticu.

Si care-i povestea cu Prisecaru si salariul de 5000 de lei? Ca eu auzisem de cam 10000. Nu mai vorbesc ca, stiind eu mersul lucrurilor, as cam paria ca pe timpul proiectului european de la aductiunea de la Motca si cu statia de epurare, omul am eu o banuiala, asa, ca si-a trantit, pe langa salariu, si un mizilic asa, acolo, de macar 7000-8000 de lei lunar, daca nu mai mult. repet, bani in plus fata de salariul ala, nu chiar mititel. Vorba aia, cine poate, oase roade.

Tu nde crezi ca s-au dus banii aia din proiect? Numai pe scule, utilaje si dotari? De bicei iau bani si directorul, si adjunctul (daca este), si directorul economic, si prietenii, si presa prietena. Si multi, multi altii
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Gigi din Gastesti
+4 # RE: De vorbă cu strada (18 Martie 2016): SUNTEM PREA PROȘTI PENTRU A VOTA?!Gigi din Gastesti 2016-03-19 10:24
Quoting vasea:
spui ca,contractele de la apa mortal sunt mai bune ca a psa-ului e oribil poate nici cele de la psa nu au fost bune dar astea de la apa mortal sunt criminale nu respecta nici o lege doar regulamentele lor interne

Bai, Vasilica, n-ai priceput nimica. N-am spus nici o secunda despre contractele Apavital ca sunt bune ori legale, ori ca sunt scrise frumos, caligrafic, ca la clasa a treia. Si nici de continutul contractelor de la PSA nu m-am legat. Nu m-a interesat pana acuma ce contin contractele, nici de la unii, nici de la ceilalti. Deocamdata asta nu ma priveste, nu este problema mea. O sa devina cand o sa vina apa si canalizarea la Gastesti.

Atata cat stiu eu legile astea (si eu zic ca le stiu binisor), am zis doua lucruri: 1.) PANA IN VARA LUI 2015 ERA 100% ILEGAL SA INCHEI CONTRACTE INDIVIDUALE CU LOCATARII DE LA BLOC; 2.) din cauza asta, TOATE CONTRACTELE INDIVIDUALE INCHEIATE DE PSA CU LOCATARII DE LA BLOC ERAU SI SUNT ILEGALE.

Ce este asa de greu de priceput aici? Bine, daca esti din parohia lui madam Nedelcu, spune-ne si noua, sa nu mai batem aiurea in taste.

Acuma eu sunt mai curios de ce nu are nimica de comentat alde Mariusica Pintelică... Ca vorba aia, la PNL avem echipa, avem valoare. Cu solutiile concrete vad eu ca stau baietii astia de la PNLceva mai prost. Prost de tot. Rau s-a mai ajuns la Pascani, ca sa fie PSD-ul motorul progresului, iar PNL-ul frana. La Pascani vad ca-i un facut ca totul sa fie pe dos ca la altii.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
GIGEL
+6 # RE: De vorbă cu strada (18 Martie 2016): SUNTEM PREA PROȘTI PENTRU A VOTA?!GIGEL 2016-03-19 10:28
Pintilie se vrea primar.Iar unele publicatii si posturi TV il sustin.Eu as zice sa nu-i cerem sa faca ceva ,ci sa ne spuna concret ce a facut in mandatul sau de consilier.CONCR ET,fapte nu vorbe.Iar fapte inseamna o strada pentru care el s-a batut sa se traga apa(nu o suburbie),canal ,asfalt,un stalp pe care sa fie agatat un bec.L-as intreba daca stie care sunt suburbiile orasului,care este po[censored]tia de acolo,cati au apa,gaz,canal,s trazi asfaltate,becur i pe strazi(ulite din secXIX),in ce zona a orasului se gasesc acestea,care este impozitul platit la Finantele publice Pascani,si catre cine e directionat daca in acestea nu se vede nimic???Cu un calendar cu lalele nu va mai voteaza nimeni,pentru ca ne veti uita inainte de a depune juramantul ca veti fi in slujba cetateanului.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Gigi din Gastesti
+2 # RE: De vorbă cu strada (18 Martie 2016): SUNTEM PREA PROȘTI PENTRU A VOTA?!Gigi din Gastesti 2016-03-19 11:47
Quoting GIGEL:
Eu as zice sa nu-i cerem sa faca ceva ,ci sa ne spuna concret ce a facut in mandatul sau de consilier.CONCRET,fapte nu vorbe.

De data asta chiar nu sunt de acord cu tine. Pintilie este in opozitie, iar treaba lui este exact asta: sa faca opozitie. Faoptele sunt treaba puterii si a primarului in functie.

De asta si vreau sa aud si sa vad la Pintilie o atitudine de primar, adica de om care sa zicem ca pe 6 iunie va fi la putere? Ce va face? Cum va proceda? Dar masuri concrete, nu vrajeli de-astea cu care ne abureste zilele astea.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
vasea
+10 # RE: De vorbă cu strada (18 Martie 2016): SUNTEM PREA PROȘTI PENTRU A VOTA?!vasea 2016-03-19 11:09
Gigi eu te intreb de ce trebuie sa stau eu fara apa atita timp cit sunt la zi cu plata??din cite stiu dupa mod. lg.241 debransarile sunt ilegaleda??atun ci tu furnizor rezolvati problema cu rau platnicii fara a ma afecta pe mine.tu furnizor i-mi facturezi si eu consumator achit factura dar numi cere 2 lei pe jumate de coala a4 care costa 20 de bai la copiator.factur ile au titlu executor dupa noua lg. plateste executor si executa rau platnicul nu fa ca la colectiv la gramada.iar datornicii au fost sustinuti tocmai de cei care azi au vindut apa celor de la iasi stim toti cind psa facea debransari in secunda urmatoare suna tel.si se ordona bransarea la loc asa psd a condus orasul si la dus unde este acum daca psd nu stia de tot ce se intimpla la psa cum de a pus numai psd-isti la conducere gen prisecaru si acum katigera??citi sau ,,infruptat''de la psa....foarte multi au supt de acolo si acum noi po[censored]tia suferim pentru ce??
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Gigi din Gastesti
-3 # RE: De vorbă cu strada (18 Martie 2016): SUNTEM PREA PROȘTI PENTRU A VOTA?!Gigi din Gastesti 2016-03-19 12:36
Quoting vasea:
din cite stiu dupa mod. lg.241 debransarile sunt ilegaleda??atunci tu furnizor rezolvati problema cu rau platnicii fara a ma afecta pe mine.tu furnizor i-mi facturezi si eu consumator achit factura dar numi cere 2 lei pe jumate de coala a4 care costa 20 de bai la copiator.facturile au titlu executor dupa noua lg. plateste executor si executa rau platnicul

Vasilica, draga, de data asta iti dau, partial, si tie dreptate. Nici mie nu mi-ar placea sa sufar din cauza altora si, crede-ma, n-as sta cu mainile in san daca mi s-ar intampla asa ceva.

Problema juridica pe care nu o pricepi tu (ca e clar ca n-ai treaba cu domeniul) este alta: Apavital poate debransa ori da in judecata pe cel cu care are contract. Are contract cu apartamentul? Atunci debranseaza ori da in judecata apartamentul! Are contract cu intreaga scara? Debranseaza intreaga scara. Nu poti sa ai contract cu o scara ori un intreg bloc si sa debransezi un singur apartament. Sper ca ti-e clar asta!

Stii tu sa fi fost in Pascani fie si o singura scara unde sa se fi putut incheia contracte individuale, cu fiecare apartament in parte, dupa legea 241, iar astia de la Apavital sa fi refuzat? Eu nu stiu nici ca da, nici ca ba, dar ma indoiesc ca-s chiar asa prosti, sa nu incheie contracte, ca sa se mai calmeze lumea. Dar nici asa fraieri ca PSA-ul sigur nu-s astia de la Apavital, sa incheie contracte individuale ilegale, pentru ca dupa aceea sa nu mai aiba nici o sansa sa-si recupereze banii de la restantieri, prin procese. Pentru ca sper ca iti este clar pana si tie ca PSA-UL A INCHEIAT ILEGAL ACELE CONTRACTE INDIVIDUALE SI CA, DIN CAUZA ASTA, NU ARE NICI CEA MAI MICA SANSA SA-SI RECUPEREZE RESTANTELE IN JUSTITIE.

Cum ziceam si altadata, problemele mari, cu apa, la Pascani sunt doua. Sunt, mai intai, în ordiena care ma intereseaza pe mine, investitiile, in RK și in extinderi. Probleme pe care, oricat or behai ei și PNL-istii și PSD-istii, n-are bani nici Primaria, nici CL sa le rezolve. NICI APAVITAL DIN BANII PROPRII NU ARE DE UNDE INVESTI AȘA UN PURCOI DE BANI CÂȚI SUNT NECESARI PENTRU RK IN ORAS ȘI EXTINDERI IN SUBURBII. EXACT DE ASTA E NEVOIE DE BANII DE LA UE, PE CARE, VA PLACE ORI NU, DOAR APAVITAL II POATE ADUCE LA PASCANI.

In al doilea rand, problema principala la blocurile din Pascani, tot cu apa, este de fapt una singura: CUM ORGANIZEZI SISTEMUL SI CUM FACI CONTRACTELE, CA SA FII SIGUR CA LUI VASILICA, CETATEAN CINSTIT, CARE ISI PLATESTE DARILE, NU ÎI TAI APA PENTRU CA VECINUL LUI, MITICA, ARE DATORII. Dar trebuie sa gandesti sistemul și astfel incat operatorul sa isi poate recupera restantele de la datornici, direct, prin debransari, ori in justitie. Cata vreme fiecare se va gandi numai la interesul sau, fara sa-i pese de al celuilalt, treaba nu are cum sa mearga bine, problemele cum sa se rezolve. Vorba americanului: trebuie gasita strategia win-win!
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
branislav
+7 # RE: De vorbă cu strada (18 Martie 2016): SUNTEM PREA PROȘTI PENTRU A VOTA?!branislav 2016-03-19 19:10
in raspunsul celor de la ANRSC,pe care-l gasesti publicat in ziarul lui cojorau,ai sa vezi ca cei de la Bucuresti spun clar...operator ul are dreptul sa debranseze DOAR PE CEI rau-platnici.Da r ca sa nu-i doara capul,cei de la Apavital,au intocmit contractele de asa maniera incat sa nu se complice ei cu pierdut timpului prin justitie.E mai comod sa-i f...i pe toti si sa-i lasi sa-si scoata ochii.
Daca nici acum nu intelegi....
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
nelson
+9 # RE: De vorbă cu strada (18 Martie 2016): SUNTEM PREA PROȘTI PENTRU A VOTA?!nelson 2016-03-19 14:19
NU MAI PROSTIT LUMEA CU SLOGANURI ...INTOXICARI JEGOASE ,MENITE SA MANIPULESE !!...DA ,LA CE SA TE ASTEPTI DE LA NISTE INCULTI SI HOTI !!
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
nelson
+10 # NESIMTIRE CRASA !!nelson 2016-03-19 14:26
CUM POTI SA SPUI CA * REGULILE LA PASCANI SUNT FACUTE DE CEI DIN CONSILIU LOCAL * ...TU UNDE AI FOST IN ULTIMII PATRU ANI ??? CINE A VOTAT PT. APA VITAL ??? MARE MAI ESTE NESIMTIREA ,SA MINTI ASA....RUSINE PNL !! RUSINE PINTILIE !!
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
nelson
+4 # NESIMTIRE CRASA !!nelson 2016-03-19 14:28
DA ...PINTILIE ESTE BUN DE PRIMAR ,STIE SA MINTA !! ...SI MAI VORBESTE SI DE MANI[censored]R E....
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Bamboi, cantand in
+6 # RE: De vorbă cu strada (18 Martie 2016): SUNTEM PREA PROȘTI PENTRU A VOTA?!Bamboi, cantand in 2016-03-19 14:44
Dar de ce ati intitulat emisiunea "De vorba cu strada?" Trebuie sa deducem ca acest mameluc grobian, care ne trimitea pe noi, parintii elevilor sa mergem la munca, nu la serbarile scolare de deschidere a anului scolar, reprezinta..str ada? Se poate, caci el reprezinta.."ra dio strada" sau "radio sant" asa cum sunt toate emisiunile voastre.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Gigi din Gastesti
-1 # RE: De vorbă cu strada (18 Martie 2016): SUNTEM PREA PROȘTI PENTRU A VOTA?!Gigi din Gastesti 2016-03-19 14:52
Quoting nelson:
CUM POTI SA SPUI CA * REGULILE LA PASCANI SUNT FACUTE DE CEI DIN CONSILIU LOCAL

Da' ce, tu credeai ca regulile la Pascani le face altcineva? Nu, bre, la Pascani Consiliul Local si societatea civila hotarasc tot. Si, ca sa nu apara discutii, se mai propune cate un referendum, cateodata.

Sa nu zici ca tu chiar aveai impresia ca se respecta vreo lege a Romaniei la Pascani? Tare te-ai inselat daca ai crezut asta. Tu crezi ca degeaba este numit Pascaniul Republica Pascani?

Se vede ca nu esti la curent cu ultimele miscari din Pascani. Planul secret al lui Pintilie si al majoritatii consilierilor locali este ca dupa alegeri sa se voteze in CL legi speciale, care sa functioneze doar la Pascani. Iar prin 2018-2020 vor sa voteze in Consiliul Local Pascani o constitutie proprie, la care a inceput deja sa lucreze celebrul constitutionali st, dl Radu.

Primele capitole sunt deja gata si, pana acum, iar singura lui dilema este cum o sa fie Pascaniul: republica indepenedenta, ca pana acum, sau se transforma in regat. Bine, asta depinde si de cine castiga alegerile, daca are copii etc.etc.. Stiti si voi ca problemele dinastice sunt complicate.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
vasea
+7 # RE: De vorbă cu strada (18 Martie 2016): SUNTEM PREA PROȘTI PENTRU A VOTA?!vasea 2016-03-19 16:32
Gica acum mi-am dat seama definitiv ca esti postac si bati cimpii 1.cunosc personal trei persoane care au fost date in judecata si au fost obligate sa plateasca datorii la psa este adevarat nu cit a cerut psa . 2. daca te interesezi putin sunt blocuri unde lumea a scos apometrele pe casa scarii si nimic contracte anl-urile au apometrele pe casa scarii si la fel nimic contracte stiu ai sa spui ca anl nu sunt proprietari dar au si ei contracte la gaz si lumina dar ce spui de blocul de la banc post care au facut bransament separat direct din comin de la bransament si nimic contract sau de bl c6la fel.ada ca despre ce vorbim ...despre abuzurile apa mortal desigur.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
Gigi din Gastesti
0 # RE: De vorbă cu strada (18 Martie 2016): SUNTEM PREA PROȘTI PENTRU A VOTA?!Gigi din Gastesti 2016-03-19 20:53
Bai, Vasilica, hai s-o luam pe rand. Eu n-am zis niciodata ca nu-i adevarat ca PSA-ul a dat in judectata locatari de la bloc cu care avea contracte individuale si PSA-ul a castigat. Posibil sa fie adevarat. Eu stiu atat: ca incheierea acestor contracte depasea cu mult limitele legii valabile pana in iulie 2015 si, prin urmare, castigam orice proces cu PSA-ul, daca eram in aceasta situatie.

In al doilea rand, cu Apavital si contractele individuale, iarasi e posibil sa ai dreptate. LEGEA DE ACUM SPUNE CLAR: DACA TOTI PROPRIETARII SI-AU SCOS APOMETRELE PE HOL SI SI-AU PLATIT SI DATORIILE LA ZI, EI AU DREPTUL LA CONTRACTE INDIVIDUALE. Nu vad cine ce are de negociat cu Apavital: au indeplinit oamenii conditiile, contractele trebuie incheiate.

Despre contractele chiriasilor (la ANL ori altii), nu stiu ce sa zic, ca nu m-am informat. Posibil ca legea sa impuna incheierea contractelor doar de catre proprietari. Repet, nu cunosc cm sta treaba in problema asta.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
de vorbacustrada
0 # RE: De vorbă cu strada (18 Martie 2016): SUNTEM PREA PROȘTI PENTRU A VOTA?!de vorbacustrada 2016-03-21 08:08
Stimati pascaneni in loc sa va contraziceti pe tema apei va rog sa accesati "COMUNA PESTERA" judetul Constanta si ve-ti vedea cum se ADMINISTRAZA o localitate in FAVOAREA CETATENILOR.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
de vorbacustrada
+2 # RE: De vorbă cu strada (18 Martie 2016): SUNTEM PREA PROȘTI PENTRU A VOTA?!de vorbacustrada 2016-03-21 08:09
Acolo nu au avut nevoie de BANII de la GUVERN sau U.E.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
nicapetrei
+2 # RE: De vorbă cu strada (18 Martie 2016): SUNTEM PREA PROȘTI PENTRU A VOTA?!nicapetrei 2016-03-21 10:46
pascaniul asta are atatea izvoare , stam pe o sursa de apa de buna calitate . ar trebui sa vedem si ac. alternativa .
de ex stiu ca exista retea de apa captata care deserveste remarul
eu vb de o investitie in care nu vom avea niciun fel de sprijin pt ca nimeni nu are interesul sa piarda atata amar de clienti.
trebuie sa ne gandim ca din 2017 , apa va fi o chestiune fierbinte
aaa, am uitat sa aduc aminte de avariile din zilele de duminica in perioadele de seceta de vara trecuta in care eram pur si simplu debransati si probabil apa mergea cu presiune si umplea bazinele din iasi si imprejurmi.
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
nelson
0 # PSD + PNL = APA VITALnelson 2016-03-21 12:44
POPULISM , MINCIUNI SI IPOCRIZIE...dac a asta este campania pe care o duce PNL la Pascani ,scuze , nu cred ca s-a schimbat ceva in mentalitate celor tineri din PNL...ACELEASI METEHNE SI MOD IRESPONSABIL DE GESTIONARE A CRIZEI.
RUSINE PNL !!
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 
 
lebensborn
0 # CVlebensborn 2016-03-21 13:04
Pintilie cu chelie , ia'n arata-ne si noua CV-ul tau. Dai o mare aparanta de om cultivat ( hainele's de vina ..) da' am auzit ca NU AI CARTE ! Totusi oameni buni , votam unu' cu liceu ?
Hai sa fim seriosi .
Reply | Reply with quote | Quote | Report to administrator
 

Add comment

Comentariile care conțin obscenități, atacuri la persoană sau mesaje nepotrivite nu vor fi publicate. În cazul în care unele comentarii injurioase trec de filtrul automat vă rugăm să raportați comentariul prin butonul de sub acesta.

Casino gbetting.co.uk/casino reviews and sign up bonuses.